Značky

Dievčatko z vianočnej reklamy so zlatým prasiatkom sa objaví v ďalšom spote Kofoly – tentokrát na Cirkulku!

01.07. 2022

Má 23 rokov a „zuby zahnuté dohora“ sa jej stali doslova osudnými. Sandra Flemrová, ktorá aktuálne pracuje ako sestrička v zubnej ambulancii v Plzni, sa po 20 rokoch zase objaví v reklame a opäť v spojení s legendárnou Kofolou. V spote plnom „negatív“ upozorňuje na pozitívny prínos novej obalovej cesty – systému sklenených vratných fliaš, ktoré Kofola uviedla na trh pod názvom Cirkulka.

Dievčatko z vianočnej reklamy so zlatým prasiatkom sa objaví v ďalšom spote Kofoly – tentokrát na Cirkulku!

„Keď sa natáčala vianočná reklama na Kofolu, mala som iba tri roky a veľa si teda z toho natáčania nepamätám. Mám pred očami len momenty z guľovačky, ktorú sme hrali so štábom, aby ma zabavili. Ale aj tak sa reklama so zlatým prasiatkom zapísala do môjho života,“ zverila sa Sandra Flemrová. V detstve absolvovala pár ďalších castingov, a až tento rok, keď Kofola uviedla na trh Cirkulku, vratné sklenené fľaše, prišla tá pravá chvíľa sa na obrazovku vrátiť.

„S Cirkulkou vraciame osvedčené sklenené obaly na nápoje aj do domácností našich fanúšikov. Nápad znovu vrátiť do hry aj dievčatko „nie, nie, ja nemusím, ja už ho vidím“ prišiel úplne prirodzene,“ hovorí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko. „Nielenže je Sandra s Kofolou spojená už skoro 20 rokov, ale zároveň patrí k mladej generácii, pre ktorú je udržateľnosť kľúčová. A keďže cirkulácia fliaš je o ich vracaní späť do obehu, rozhodli sme sa vrátiť aj dievčatko,“ dodáva Pavol Chalupka. Sandru koncept Cirkulky zaujal, preto s ponukou znovu účinkovať v reklame bez váhania súhlasila.

Keď miluješ, cirkulkuješ
Kofola v príbehu spotu originálnym spôsobom upozorňuje na Cirkulku, ktorá je síce ťažká, vŕzga a cinká, ale ponúka ľuďom novú cestu, ako si vychutnať obľúbené nápoje v tradičnom obale, ktorý je šetrný k prírode. „O tom, že uvedieme nápoje vo vratnom skle aj do maloobchodu, sme uvažovali už niekoľko rokov. Nechali sme si vypracovať analýzu celého životného cyklu výrobku a jeho vplyvu na životné prostredie a vyšlo nám, že Cirkulke, teda vratným skleneným fľašiam, stačí len niekoľko cyklov, aby bola ich uhlíková stopa nižšia ako stopa iných bežných obalov,“ vysvetľuje Pavol Chalupka.

A ako hovorí Sandra, to zďaleka nie je jediný benefit nového konceptu. „Zaujímalo ma, akú budú mať nápoje z Cirkulky chuť, či to bude v niečom iné. Na prvý hlt mi to prišlo rovnaké, ale čo bolo zaujímavé, keď som fľašu nedopila a znovu som ju otvorila, tak sa znovu ozvalo to typické tssss...  Ten zvuk dobre nasýteného nápoja. A to aj po opakovanom otvorení,“ popisuje svoje pocity Sandra.

Reklama se natáčala na Slovensku na Záhorí. Pre sestričku Sandru to bol náročný deň, ale ako sama hovorí, bude naň dlho spomínať. „Milujem prírodu a čas strávený v krásnej slovenskej krajine, kde som bola vôbec po prvýkrát, bol pre mňa nabíjajúci. Všetci ľudia „na place“ boli neskutočne milí. Počas toho dňa som zažila snáď všetky emócie…,“ usmieva sa Sandra. „Spomínať budem napríklad na moment, keď som sa musela prezliecť do kostýmu a odložiť všetky svoje veci, aj pre mňa veľmi dôležitú retiazku s panenkou Máriou od deda. Tú si nikdy nedávam dole, lebo potom sa cítim nepokojná, že niečo nie je dobre. Pani kostymérka si všimla, ako sa veľmi ťažko s retiazkou lúčim a dovolila mi nechať si ju na krku. Potešilo ma to. Dedo je pre mňa veľmi dôležitý. Je to múdry muž, na ktorého pozerám s rešpektom a tento darček od neho mi neustále dodáva silu,“ vysvetľuje Sandra Flemrová.

Z natáčania si Sandra odnáša aj jeden suvenír „Z kostýmu, ktorý mi pripravili, sa mi veľmi páčili topánky. Keď to naša kostymérka videla, rozhodla sa, že mi ich nechá. Doslova som sa do nich zamilovala a budem ich veľmi rada nosiť naďalej,“ prezrádza Sandra. Spolu s ňou si v reklame zahral talentovaný študent DAMU David Petrželka. Réžie spotu sa ujal Ruy Okamura.

Nová reklama na Cirkulku od Kofoly so Sandrou Flemrovou bude na televíznych obrazovkách Markízy od soboty 2. júla 2022 a na sociálnych sieťach sa objavia ďalšie mini príbehy. Na Youtube Kofoly ČeskoSlovensko je dostupný už teraz.

Cirkulka v kocke
Projektom Cirkulka zavŕšila Kofola ČeskoSlovensko svoju snahu vytvoriť cirkulárny systém pre ďalšiu kategóriu svojich nápojov. Záujem o novú obalovú cestu zatiaľ predbehol pôvodné očakávania. Cieľom Kofoly je predávať v tejto obalovej alternatíve aspoň 15 - 20 % z celkovej spotreby.

Sklenené litrové fľaše Cirkulky navrhol slovenský dizajnér Martin Turzík a vyrába ich česká skláreň Moravia. Majú recyklovaný hliníkový skrutkovací uzáver a zdobí ich len papierová etiketa. Spolu s fľašami uvádza Kofola do obehu modulárne prepravky z recyklovaného materiálu, ktoré sa dajú jednoducho spojiť, vďaka čomu odnesú 6, alebo dokonca 12 fliaš. Do jednej prepravky si môžu spotrebitelia nakombinovať obľúbené nápoje – Kofolu, Vineu aj Rajec. Záloha za fľašu predstavuje 0,3 €, záloha za prepravku zase 2 €.

Cirkulka je dostupná od apríla 2022, na Slovensku takmer v celej sieti Tesco. Jej distribúcia sa bude postupne rozširovať.