Značky

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

31.05. 2024

Značka minerálnej vody Kláštorná Kalcia z portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko prichádza s novou komunikáciou. Kampaň sa opäť nesie v stredovekom duchu, tentokrát ale predstavuje nových hrdinov. Na príbehu dvoch bratov, ktorých pomenovala Kalcius a Magnézius, komunikuje hlavný produktový benefit, a to obsah vápnika a horčíka, a ukazuje, že v ich spojení sa skrýva skutočná sila. Kampaň z dielne agentúry VML štartuje 1. júna, a okrem televízie sa objaví aj online, na vonkajších plochách a mieste predaja.

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

„Kláštorná Kalcia chce zahýbať trhom minerálnych vôd. Upravili sme celý marketingový mix, zmenili komunikačný smer a nebáli sa exekučne vymedziť ani voči svojej konkurencii. V doterajšej komunikácii značka zdôrazňovala predovšetkým prínosy vápnika, hlavného minerálu v minerálnej vode Kláštorná Kalcia. Tá však ponúka oveľa viac a do jej príbehu preto vstupuje aj horčík, ktorý sa v nej nachádza tiež v dostatočnom množstve,“ hovorí Veronika Slováková, Senior Brand Manažérka značky.

Nová kampaň Kláštornej Kalcia „V spojení je sila“ nadväzuje na magickú komunikáciu značky od jej znovuuvedenia na trh v roku 2019. „V novej komunikácii hovoríme o produktových benefitoch typickým jazykom značky vyznačujúcim sa stredovekým prostredím a emočne ju prepájame s pútavým príbehom dvoch bratov pomenovaných podľa týchto minerálov. V deji spotu nechýba ani naša čarodejka, zosobňujúca magickú silu prameňa. Práve ona je tá, ktorá nabáda obidvoch bratov už od ich útleho veku k nerozlučnému spojeniu, pretože práve v ich spojení sa skrýva skutočná sila,“ popisuje Ivana Minarič, Senior Brand Manažérka Kláštornej Kalcia.

„V našom príbehu vedome pracujeme s archetypmi a výraznými symbolmi, podobne ako tomu býva v legendách. Aj keď sme odstúpili od rytierov, chceli sme udržať onen mystický stredoveký motív, ktorý ku Kláštornej Kalcia jednoznačne patrí,“ dopĺňa Tomáš Novotný, Executive Creative Director agentúry VML.

Kampaň „V spojení je sila“ začína na Slovensku aj v Českej republike v sobotu 1. júna 2024. Komunikácia zahŕňa nový televízny spot, sériu kratších online videí, aktivity na sociálnych sieťach, OOH a komunikáciu na mieste predaja. Súčasťou kampane je aj webstránka značky, ktorá téme „v spojení je sila“ venovala aj samostatnú podstránku https://www.klastorna.sk/v-spojeni-je-sila/.

Vizitka kampane
Kreatívna agentúra: VML
Executive Creative Director: Tomáš Novotný
Account Director: Milan Hrubý
Art director: Tomáš Kubíček
Creative Director & Copywriter: Ondřej Kašák
Produkcia: Stink Films
Réžis: Louis Nieto
Media mix: TV, Facebook, Instagram, Youtube, OOH, POS
Odkaz na spot nájdete TU.