Kofola znovu uviedla Kofokiná v kempoch a pri gastro prevádzkach a pripravila aj množstvo ďalších aktivít plných lásky a radosti.
Pozerať sa na hviezdy strieborného plátna pod nebom plným hviezd, jednou rukou držať svoju lásku a v druhej vychladenú čapovanú Kofolu, to je pre mnohých predstava ideálneho letného večera. Až do konca leta si preto všetci milovníci open-air podujatí môžu vychutnať v letných Kofokinách na desiatkach miest po celom ČeskoSLovensku viac ako sto domácich aj zahraničných filmov. Okrem toho Kofola ďalej rozvinula svoju kampaň Láska má 1000 mien špeciálnymi zamilovanými Turistickými známkami a náramkami.
„Dlhodobo podporujeme československú gastronómiu a kultúru a nechceli sme tento prístup zmeniť ani v tomto roku. Obnovili sme spoluprácu s festivalom Pohoda, kde sa opäť čapovala iba originálna Kofola a pokračujeme aj v úspešných Kofokinách,“ hovorí Michal Krištofík, brand manažér pre značku Kofola, Kofola ČeskoSlovensko.
Stovky filmov a vstupné zdarma, to sú letné Kofokiná
Prvé Kofokiná sa u nás začali objavovať už vlani a pôvodne vznikli ako podpora československej gastronómie aj kultúry v čudnom covidovom čase. Diváci aj prevádzkari podnikov si ich ale zamilovali natoľko, že sa tento rok projekt „letných kín od Kofoly“ poriadne rozrástol a podľa odhadov sa tu na film a na drink počas sezóny 2021 zastaví až 30 000 návštevníkov. „Budeme vo viacerých lokalitách ako v roku 2020, a to na Slovensku aj v Česku. Na Slovensku budeme na 21 miestach a nielen vo veľkých priestoroch, napr. v x-bionicu v Šamoríne alebo v Starom biskupskom hostinci v mestskom parku na Sihoti v Nitre, ale aj pri menších podnikoch v Brezovici, Haligovciach, Ľuboticiach, či vo Vígľaši. V mnohých Kofokinách budú prebiehať opakované projekcie, takže vytvoria prirodzenú súčasť letného programu barov, reštaurácií, či kempov, ktoré netrpezlivo čakali na otvorenie sezóny a podnikov,“ hovorí Daniel Chmela, event manažér, Kofola ČeskoSlovensko. Ako ďalej uvádza, „vstupné na filmy sa platiť nebude, ale pokiaľ to z kapacitných dôvodov daného miesta bude potrebné, prevádzka, kde bude Kofokino premietať, môže vytvoriť svoj vlastný rezervačný systém. Ale informácie o všetkých podmienkach aj programe nájdu záujemcovia na našich stránkach www.kofola.sk/preteba.“
Príbeh Adely a Ľudovíta ožíva vďaka Kofole aj v 21. storočí
Radosť a lásku však Kofola neprináša len na filmových plátnach. Vytvorila špeciálnu edíciu Turistických známok, ktoré budú môcť všetci zberatelia získať za 2 čapované Kofoly v množstve prevádzok po celom ČeskoSlovensku. V ponuke je 7 najznámejších zamilovaných dvojíc z Česka a v tomto roku Kofola pridala aj prvú slovenskú Turistickú známku, takisto v podobe zamilovanej dvojice, jednej z historicky najikonickejších na Slovensku. Milostný príbeh Adely Ostrolúckej a Ľudovíta Štúra je zobrazený nielen na drevených Turistických známkach, ale môžete si ho aj vypočuť po naskenovaní QR kódu z obalu známky. Ak chcete vedieť, kde sa dajú slovenské aj české Turistické známky získať, choďte na www.kofola.sk/preteba. V Kofomape môžete vyhľadávať podľa názvu prevádzky, alebo aj podľa zamilovanej dvojice na Turistickej známke. Každá prevádzka má k dispozícii iba 1 známku, preto ak chcete druhú do páru, práve Kofomapa vám ju pomôže získať.
Náramok za liter
A aby toho nebolo málo, kto má rád nielen Kofolu, ale aj veselé náramky, za dve čapované získa vo vybraných podnikoch jeden zo série náramkov s láskyplnými prezývkami, ktorými sa partneri na Slovensku aj v Česku častujú. A nájsť prevádzky, kde sa dajú náramky získať, nebude žiadna pátračka. Budú k dispozícii na tisíckach miest.