Značky

Menej cukrovania, viac lásky

23.02. 2022

Kofola prináša ochutené varianty s nižším obsahom cukru a ďalší zamilovaný spot

Menej cukrovania, viac lásky

Kofola dlhodobo dokazuje, že keď ju miluješ, nie je čo riešiť. Tak ako v láske, aj pri výbere obľúbeného nápoja totiž platí, že niekedy je menej viac. Tento rok preto uvádza nový rad ochutenej Kofoly a v ňom o 30 percent menej cukru. Reaguje tým nielen na dopyt spotrebiteľov, ale aj na dlhodobý trend a záväzky, ktoré si vytýčila v rámci udržateľnosti.

Kofola sa už niekoľko rokov zameriava na receptúry svojich nápojov. „Dlhodobo obmedzujeme nielen konzervanty, ale aj množstvo pridaného cukru. Pred rokmi sme sa pripojili k iniciatíve Európskeho združenia výrobcov nápojov a zaviazali sa medzi rokmi 2015 − 2020 znížiť množstvo cukru na liter nápoja o desatinu. Upravili sme receptúry ochutených vôd Rajec, zamerali sa na zvýšenie objemu predávaných nápojov na báze vody a u tradičných receptúr začali vytvárať aj varianty so zníženým obsahom cukru,“ vysvetľuje Jannis Samaras, generálny riaditeľ skupiny Kofola.

Tento rok ide firma zase o kus ďalej. Predstavuje celý rad ochutených variantov tradičnej Kofoly so zníženým obsahom cukru, ktorý nenahrádza žiadnymi umelými sladidlami, ani stéviou.

„Reagujeme tak na dlhodobý trend a dopyt spotrebiteľov. Pilotnou odľahčenou verziou Kofoly bola Kofola Citrus Ľahká, ktorú sme uviedli na trh minulý rok. Tento rok znižujeme cukor o 30 % vo všetkých ochutených variantoch a vytvárame tak nový rad - Kofola MenejViac,“ vysvetľuje Ľubica Mieresová, manažérka značky Kofola.

Kofola MenejViac s príchuťami Citrus, Melón, Marhuľa, Malina budú na trhu dostupné v obľúbenom pollitrovom balení a vybrané príchute sa objavia aj v ďalších formátoch, vrátane príchute Višňa, ktorá bude len v dvojlitrovej fľaši. „Tradičná receptúra klasickej Kofoly Original však zostáva nezmenená vo všetkých formátoch. Oproti iným kolovým nápojom ale aj tá obsahuje o tretinu menej cukru,“ uzatvára Ľubica Mieresová.

Alžbeta Malá a Tony Mašek v hlavných úlohách viacmenej láskyplnej romance

Kofola ako už tradične stavila vo svojej novej kampani na bezpodmienečnú lásku. Prichádza však s novým sloganom „Menej cukrovania, viac lásky“, ktorý odráža nielen nový produkt, ale aj hlavnú myšlienku kampane.  Kamil, dušou romantik, sa cukrovania a veľkých gest určite nebojí. Klára, srdcom punkerka, si na romantické rečičky zase veľmi nepotrpí. Ich lovestory potvrdzuje, že aj vo vzťahoch platí: menej je viac. Nový TV spot Kofoly pobeží na televíznych obrazovkách do konca mája.

Horkýže Slíže v slovenskej verzii,  Márdi v českej

Ani v prípade hudby nenechala Kofola nič na náhodu. Hlavnú melódiu spotu zadala osvedčeným domácim autorom „nepresladených“ love songov. Na Slovensku zaznie song od Horkýže Slíže, v Česku budete v spote počuť skladbu od Márdiho, frontmana skupiny Vypsaná fiXa. 

„Boli sme si istí, že Kuko aj Márdi vytvoria autentickú a odvážnu hudbu, ktorú sme pre jarnú Kofola kampaň hľadali. V tom sme sa naozaj trafili. Obe verzie sú jedinečné a každá má to svoje, čo dodalo obom spotom správnu šťavu,“ hovorí Nikola Gschwentnerová, brand manažérka Kofoly.

Slovenskú aj českú verziu TV spotu Menej cukrovania, viac lásky nájdete na Youtube.
SK - https://youtu.be/v4nCooRmFYQ
CZ - https://youtu.be/MS2EJMT2pyg

Fotografie a ďalšie materiály nájdete na: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1OyQgDmPD3PArXV0JrFfJkJVY8BU7YZq_