Značky

Nie nie, ja nemusím, ja už ho nosím

01.12. 2021

Zlaté prasiatko z reklamy na Kofolu už vystrkuje rožky z viac ako 10 000 párov topánok po celom ČeskoSlovensku alebo možno ešte len čaká na svoju misiu v Mikulášskom balíčku či pod vianočným stromčekom. Kofomäkkúše od značiek Kofola a Fusakle – ponožky, šál a čiapka prinášajú trochu tepla v tomto mrazivom čase všetkým milovníkom tradičných darčekov.

Nie nie, ja nemusím, ja už ho nosím

„Veľmi sa tešíme, že naša vianočná kolekcia zahreje už tisíce fanúšikov a dá im trochu radosti v tomto neľahkom čase. Zásoby máme veľké, takže každý, kto sa chce potešiť a vidieť tieto Vianoce zlaté prasiatko, nemusí čakať až do Štedrého dňa a „vydržať až do večera nepapať“. Navyše, výťažok z predaja celej kolekcie na Slovensku, ale aj v Českej republike, investujeme späť do slovenských výrobcov textilu, oblečenia a obuvi združených v iniciatíve Obleč sa doma, s ktorými práve rozbiehame spoluprácu,“ hovorí Nikola Gschwentnerová, manažérka značky Kofola.

Kofola a Obleč sa doma

Spoločnosť aj značka Kofola dlhodobo podporujú lokálne spolupráce a partnerstvá a spolupráca s iniciatívou Obleč sa doma je len ďalším krokom na tejto ceste. Už začiatkom novembra 2021 dostali firmy združené v iniciatíve zadanie na vytvorenie Kofola merchu, produktov, ktoré sa môžu stať súčasťou bežného života všetkých spotrebiteľov. „Nehľadáme obyčajné reklamné tričká, ktorých majú mnohí plné skrine a často sa stávajú zbytočným textilným odpadom. Chceme sa aj v tejto oblasti uberať udržateľnou cestou, priniesť veci, ktoré budú spotrebitelia radi používať doma, v práci, pri cestovaní a budú niesť nielen identitu Kofoly – lásku a lokálnosť, ale aj identitu samotného výrobcu. Preto sme radi, že sa aj malí lokálni výrobcovia združili v iniciatíve Obleč sa doma a získali sme tak na nich kontakt,“ približuje spoluprácu Nikola Gschwentnerová.

Firmy združené v iniciatíve Obleč sa doma už dostali zadanie a v najbližších dňoch prinesú prvé nápady pre značku Kofola. „Členovia iniciatívy vnímajú túto spoluprácu veľmi pozitívne. Pre mnohých je to skvelá príležitosť zviditeľniť sa, nakoľko slovenské textilné značky sú pre spotrebiteľov málo známe i napriek ich jedinečnosti a kvalite. Práve takéto možnosti, akou je spolupráca so značkou Kofola, im môžu pomôcť rásť a napredovať. Pomerne voľné zadanie od Kofoly dovolilo zachovať identitu každej jednej značky v ich návrhoch, vďaka čomu bude tento merch originálny. Všetci zapojení členovia pracujú s udržateľnosťou, či už materiálmi, ktoré využívajú alebo výrobnými procesmi, upcykláciou a recykláciou, čo ide taktiež ruka v ruke s ideou Kofoly vytvoriť merch, ktorý je udržateľný. Kofola je prvá spoločnosť, ktorá nás s takýmto projektom oslovila a veríme, že nie posledná, aby sa čo raz viac z nás obliekalo doma, lokálne,“ hovorí za iniciatívu Barbora Machálková.

Vianočné Kofomäkkúše sú až do vypredania zásob dostupné na eshope. Kofoponožky od Fusakle sú však aj odmenou za nákup celého 6-packu Kofoly v spotrebiteľskej súťaži, ktorá trvá do 31. 12. 2021.