PROJEKT KAMILKA PRINÁŠA NA TRH LIMITOVANÚ EDÍCIU RAJEC HARMANČEK Z BYLÍN VYPESTOVANÝCH V RAJECKEJ DOLINE
Voňavým harmančekom zakvitla toto leto aj Rajecká dolina. Z tisícov harmančekových semiačok vyrástli kúzelné bylinky pre unikátne spojenie s pramenitou vodou, ktorá tu má tiež svoj domov. Rozjasnite si blížiace sa sychravé dni s limitovanou novinkou Rajec Harmanček.
Myšlienka pestovať si vlastné bylinky klíčila v Kofole už nejaký čas. A na jar 2019 jej vdýchol život brand team RAJEC, Katarína Pereszlényiová a Pavol Chalupka. Predstavy boli od začiatku jasné: žiadna chémia, iba sila prírody a láska. Projekt dostal príznačné meno Projekt Kamilka a to nielen po jednej z byliniek, ktorá sa odteraz spája so značkou RAJEC, ale odkazuje aj na Kamilu Stehlíkovú z LEROS, odborníčku na liečivé byliny, ktorá je zárukou toho, že bylinky v Rajeckej doline sú pestované v harmónii s jej nedotknutou prírodou. A aj vďaka nej už toto leto začali polia v Rajeckej Lesnej zaváňať úrodou harmančeka.
„Aj keď to po zasadení semienok nevyzeralo ružovo, kvôli aprílovému suchu a následne nadpriemerne daždivému máju, všetky sily prírody v Rajeckej doline sa spojili a my už máme zozbieranú prvú úrodu voňavého harmančeka. Z vysušenej bylinky vyrobíme extrakt, ktorý spojíme s pramenitou vodou RAJEC, samozrejme bez použitia konzervačných látok, a na jeseň si budú môcť RAJEC Harmanček z našej úrody vychutnať aj spotrebitelia,“ predstavuje príbeh novinky v portfóliu spoločnosti Kofola Katka Pereszlényiová, Senior Brand Manager. Že Projektom Kamilka žije celá Kofola, dokázal aj majiteľ firmy, Jannis Samaras, ktorý pomáhal pri prvom zbere harmančeka spolu so svojou rodinou.
Novinka v portfóliu ochutených pramenitých vôd RAJEC Harmanček ešte síce nie je vyrobená, ale teasingovú kampaň na Projekt Kamilka odštartovala Kofola v slovenských aj českých televíziách už na začiatku júla 2019. „Je to vôbec prvýkrát, čo komunikujeme produkt, ktorý sme ešte nevyrobili. Ale Projektu Kamilka a novinke z našej úrody tak veríme, že sme sa nebáli vstúpiť s ním do nových vôd aj na poli komunikácie,“ hovorí K. Pereszlényiová.
Súčasťou teasingovej kampane je okrem TV spotu aj online komunikácia na sociálnych sieťach a stránke www.projektkamilka.com. „Do komunikácie novinky sme zapojili aj aktuálne príchute RAJEC Bylinka – Materina dúška, Púpava, Bazový kvet, Mäta, Šípka, či Šalvia, ktoré majú na svojich etiketách logo Projektu Kamilka. Komunikačné materiály priamo na mieste predaja sa tiež spájajú s pripravovanou novinkou,“dopĺňa K. Pereszlényiová.
Vizitka kampane RAJEC HARMANČEK:
Klient: Kofola ČeskoSlovensko - Katarína Pereszlényiová, Pavol Chalupka
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier, Maroš Hamorský
Art director: Michal Mazan, Jozef Ľudrovan, Jakub Gerhardt
Copywriter: Eva Matejíčková
Account director: Marek Kabát
Account manager: Ivana Fertáľová
Réžia: Maroš Milčík
Produkcia: REVERS
PR: 1st CLASS AGENCY
Trvanie: 1. 7. – 30. 9. 2019