Značky

Rajec otvára svoje letné Outfitko. Na jednom mieste ponúka slovenské aj české športoviská v prírode.

28.06. 2021

Pramenitá voda Rajec sa dlhodobo spája s aktívnym pohybom. Na toto leto sa rozhodla vytvoriť najväčší vyhľadávač vonkajších športovísk a trás v ČeskoSlovensku a pomenovala ho jednoducho Rajec Outfitko. Otvára ho v spolupráci s mapovým portálom Mapy.cz. Celkovo ide o viac ako 4.000 miest, medzi ktorými sú vonkajšie posilňovne, miesta na plávanie či cvičenie jogy v prírode, chodníky na in-line korčuľovanie, bežecké trasy, cyklotrasy a ďalšie vonkajšie aktivity. Každý si tak teraz môže vo svojom okolí vybrať vhodné miesto pre zaujímavú športovú aktivitu. Všetko pod hlavičkou novej kampane „Smäd po pohybe“.

Rajec otvára svoje letné Outfitko. Na jednom mieste ponúka slovenské aj české športoviská v prírode.

Impulzom pre vznik tohto unikátneho projektu bola koronavírusová pandémia, kvôli ktorej boli vnútorné športoviská dlho zatvorené a ľudia prestali športovať. „Mnoho ľudí počas pandémie výrazne obmedzilo pohyb. Zostali doma a šport sa vytratil z ich života. Chceme im dať teraz impulz a motivovať ich znovu sa začať hýbať,“ hovorí Martin Brázda, manažér značky Rajec. „A keďže Rajec je odjakživa spojený s krásnou prírodou, vybrali sme si pohyb vonku na čerstvom vzduchu,“ dodáva.

Aktuálne budú mať ľudia túžiaci po pohybe vďaka Rajec Outfitku detailný prehľad o možnostiach športovania vo svojom okolí aj v celej krajine, dokonca aj u našich západných susedov. Na Mapy.cz stačí zadať spojenie „Rajec Outfitko“ a miesto na Slovensku alebo v Česku, kde sa nachádzate. Doma, počas dovolenky či na služobnej ceste si tak nájdete tipy na miesta, kde sa dá zašportovať. „Chceme v ľuďoch opäť vyvolať smäd. Smäd po pohybe, ktorý je motivovaný prirodzenou túžbou hýbať sa, robiť niečo pre seba a odreagovať sa,“ hovorí Lucia Hubináková, senior brand manažérka značky Rajec. Táto aktivita tiež upozorňuje na dôležitosť príjmu tekutín počas športovania.

Tí, ktorí sú navyše súťaživí, môžu v rámci kampane svojím pohybom zabojovať aj o športové ceny. Stránka https://www.outfitko.rajec.com/ umožňuje každému zaregistrovať sa, začať zaznamenávať svoje športové výkony a zbierať za ne „smädné litre“. „Hľadali sme spôsob, ako porovnať jednotlivé športy, aby to bolo čo najférovejšie. Nedá sa totiž jednoznačne povedať, či je náročnejší kilometer chôdze alebo cyklistiky. A jednotné meradlo sme našli v spotrebe vody,“ dopĺňa Martin Brázda. Kalkulačku pitného režimu Rajec pripravil v spolupráci s odborníkmi, ktorí sa športu a výžive pri ňom dlhodobo venujú.

Z účastníkov smädných po pohybe budú vyžrebovaní výhercovia športových hodiniek a športových doplnkov v unikátnom dizajne značky Rajec od slovenských výrobcov. Pre každého je potom spolu so zlepšenou kondíciou a dobrým pocitom, že urobil niečo pre svoje zdravie, odmenou navyše prehľad aktivít, ktoré absolvoval.

Značka Rajec sa dlhodobo spája so športovými aktivitami a svoje kampane zastrešuje pod jednoduché heslo „V pohybe“. Prostredníctvom neho cieli ako na pravidelných, tak aj rekreačných športovcov. „Naše aktivity nerobíme len pre to, aby sme ľudí motivovali raz sa prebehnúť a pochváliť sa tým na sociálnych sieťach. Robíme ich preto, aby sme našich priaznivcov motivovali k pravidelnému pohybu a zdravému životnému štýlu,“ dopĺňa Martin Brázda. Značka Rajec je preto takisto dlhodobo partnerom najväčších bežeckých aj cyklistických pretekov v celom ČeskoSlovensku, akými sú bežecký seriál Runtour, Vltava Run, športové podujatia patriace pod Bratislavský Maratón alebo cyklistické Kolo pro Život.

Na kampani „Smäd po pohybe" a vytvorení Rajec Outfitka spolupracovali Seznam Brand Studio spoločne s Mapy.cz. Projekt je podporovaný kampaňou na seznamzpravy.cz: https://native.seznamzpravy.cz/zizen-po-pohybu/. Jan Čapek, obsahový stratég spoločnosti Seznam.cz k práci na projekte hovorí: „Veríme, že najlepší spôsob, ako inšpirovať ľudí k pohybu vonku, je cez funkčnú motiváciu a uľahčenie celej aktivity. Preto sme spojili vhodné vonkajšie miesta na šport pod jedno miesto na Mapy.cz, ktoré ľudia zvyknú používať. To dopĺňame interaktívnym článkom Seznam Native s tipmi a videami bežných športovcov, ktorý v čitateľoch vyvolá ten správny smäd po pohybe.“

Kreatívu kampane vytvorila agentúra WMC GREY, mediálny priestor zabezpečuje agentúra MarketUP. O PR podporu na Slovensku sa stará agentúra 1st CLASS AGENCY.