Značka Targa Florio predstavuje recepty na letné nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátormi
Leto patrí nealkoholickým kokteilom. Inšpiráciu na osvieženie počas horúcich dní prináša značka Targa Florio patriaca pod spoločnosť Kofola. Sicílskym citrusom, ktorými sa limonády vyznačujú, prišla na pomoc legendárna komentátorská dvojica Števo Eisele a Pepa Král. V sérii videí odľahčenou formou prezentujú zaujímavé tipy na netradičné letné kokteily, po ktorých budete mať čistú hlavu, a dokazujú, že motorizmus a mixológia majú veľa spoločného.
Príbeh značky Targa Florio je postavený na rovnomenných automobilových pretekoch, ktoré sa odohrávali na slnečnej Sicílii. Veď práve z tohto talianskeho ostrova pochádzajú kľúčové ingrediencie, na ktorých sú jej prémiové citrusové limonády a toniky postavené. V najnovšej kampani značka ukazuje nové cesty, ako si jej nápoje môžete vychutnať vo forme nealkoholických letných kokteilov. To všetko prezentuje pútavou formou, kedy prípravu komentujú žijúce auto-moto legendy Števo Eisele a Pepa Král. „Ľuďom sme chceli priniesť kúsok inšpirácie vo forme receptov, zároveň sme však chceli zostať verní príbehu značky, ktorá sa od svojho vzniku spája s motorizmom. Kampaň 'Nealko kokteily, ktoré majú drive' to za nás dokonale spĺňa,“ hovorí Michal Sedláček, manažér značky Targa Florio.
Jednotlivé kokteily sú pomenované podľa maličkých sicílskych dediniek, cez ktoré v minulosti slávne preteky Targa Florio prechádzali. Medzi receptami tak nájdeme názvy ako Targa Florio Cerda s brusnicami, Scillato s mangovým džúsom a škoricou, Calcavuturo s osviežujúcou uhorkou a limetkou a Collesano s jahodami a citrónovou šťavou. Za konkrétnymi receptúrami stojí talentovaný barman Mauro Banderas, ktorý sa okrem šikovnosti vyznačuje aj pravým „talianskym lookom“.
Novinkou v rodine nápojov Targa Florio sa tento rok stala ďalšia príchuť Tonica Ginger, dnes veľmi obľúbený zázvorový tonik. Chuť tejto novinky je jedinečná vďaka sicílskemu zázvoru doplnenému o svieže tóny miestneho citróna. „Rovnako ako v prípade ostatných tonikov značky Targa Florio aj tento obohacuje sicílska morská soľ. Na sladenie používame iba trstinový cukor, ktorého chuť vyvažuje prírodný chinín,“ dopĺňa za značku Michal Sedláček. Nový tonik bol použitý v špeciálnom letnom kokteile s názvom Campofelice s jablkami a mätou.
„Hľadať prieniky a analógie v slovníkoch mixológie a motorizmu nás v agentúre všetkých bavilo. Najlepšou vizitkou bol asi fakt, že voiceovery pochválili aj samotní komentátori Števo s Pepom,“ približuje Adam Marčan, kreatívny riaditeľ agentúry Mannschaft. Kampaň nadväzuje na minuloročný televízny spot “Chuť víťazstva nevyprchá” a v sérii online videí ukazuje proces miešania nealko kokteilov s komentárom moderátorov. Spoty sú natočené v rovnakom prostredí autoservisu, vďaka čomu došlo k vizuálnemu prepojeniu oboch zložiek kampane. Výsledok si môžete pozrieť na sociálnych sieťach a Youtube značky Targa Florio. Na zdravie!