Kázanie o láske na festivaloch

Kázanie o láske na festivaloch

Tisíce pús, na 100 oficiálnych aj neoficiálnych áno pri oltári a desiatky nových spojení pri láskyplnej zoznamke.

Majitelia Kofoly zakladajú rodinnú nadáciu, ktorá má pomôcť so zabezpečením nástupníctva a správou firmy pre ďalšie generácie

Majitelia Kofoly zakladajú rodinnú nadáciu, ktorá má pomôcť so zabezpečením nástupníctva a správou firmy pre ďalšie generácie

Reštrukturalizáciou nedochádza k zmene ovládania spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, zmeny nemajú dopad ani na riadenie a manažment spoločnosti, ani na obchodnú stratégiu.

Na festivale Grape si tento víkend  spečatilo lásku 40 zamilovaných dvojíc

Na festivale Grape si tento víkend spečatilo lásku 40 zamilovaných dvojíc

Zo štatistík vieme, že denne venujeme priemerne až 2600 dotykov mobilom namiesto toho, aby sme nimi potešili niekoho blízkeho. Aj preto Kofola pripravila na festivale Grape jedinečný priestor – Námestie lásky, kde si zaľúbení mohli lásku potvrdiť, nezadaní si ju tam mohli nájsť a všetci si tam mohli dopriať ešte viac dotykov. Veď dotyky láske jednoznačne pristanú. A návštevníci festivalu to jednoznačne využili.

Jakub Jablonský už tento víkend spečatí lásku zamilovaným na festivale Grape!

Jakub Jablonský už tento víkend spečatí lásku zamilovaným na festivale Grape!

Zo štatistík vieme, že denne venujeme priemerne až 2600 dotykov mobilom namiesto toho, aby sme nimi potešili niekoho blízkeho. Aj preto Kofola pripravila na blížiaci sa festival Grape jedinečný priestor – Námestie lásky, kde si zaľúbení budú môcť lásku potvrdiť, nezadaní si ju tam budú môcť nájsť a všetci si tam budú môcť dopriať ešte viac dotykov. Veď dotyky láske jednoznačne pristanú.

Značka Targa Florio predstavuje recepty na letné nealko drinky v sérii videí  s motoristickými komentátormi

Značka Targa Florio predstavuje recepty na letné nealko drinky v sérii videí s motoristickými komentátormi

Leto patrí nealkoholickým kokteilom. Inšpiráciu na osvieženie počas horúcich dní prináša značka Targa Florio patriaca pod spoločnosť Kofola. Sicílskym citrusom, ktorými sa limonády vyznačujú, prišla na pomoc legendárna komentátorská dvojica Števo Eisele a Pepa Král. V sérii videí odľahčenou formou prezentujú zaujímavé tipy na netradičné letné kokteily, po ktorých budete mať čistú hlavu, a dokazujú, že motorizmus a mixológia majú veľa spoločného.

Príď ku šťastiu na námestí

Príď ku šťastiu na námestí

Môžete sa na nás tešiť na Rock for People, Colours of Ostrava, Grape aj na Festival Pohoda.

Neskrývajme svoje vzťahy len do online sveta.  Kofola vyzýva k starostlivosti o lásku a k vzájomnému dotýkaniu

Neskrývajme svoje vzťahy len do online sveta. Kofola vyzýva k starostlivosti o lásku a k vzájomnému dotýkaniu

Údolie zimomriavok, Veľký bozkávací okruh, Nežná rovinka, Hora bubliniek... Všetky tieto miesta si pýtajú dotyk nášho partnera. Po tom, čo Kofola začala vlani inšpirovať páry k tomu, aby spolu trávili viac času a starali sa tak o svoju lásku, tento rok sa zamerala práve na dotyky. Aj tie sú totiž podľa odborníkov nesmierne dôležité na utužovanie vzájomných vzťahov! Tisícky dotykov venujeme priemerne každý deň mobilom namiesto toho, aby sme objatím alebo bozkom potešili milovanú osobu. A to chce originálna československá značka zmeniť.

Hore dobre

Hore dobre

Tisíce chodníkov po planinách, horách, lesoch i úpätiach, o ktoré sa ale niekto musí starať.

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

„Maminka príroda, nie si na to sama.“ Značka Rajec v novej kampani ďakuje prírode a vyzýva k starostlivosti o ňu

Značka pramenitej vody Rajec, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola už 20 rokov, prichádza na televízne obrazovky s novou kampaňou. V televíznom spote sa opäť vracia do panensky čistej prírody v Rajeckej doline, miesta, kde táto voda pramení. Sprievodcom po nedotknutom údolí je malý chlapec, ktorý ďakuje prírode a sľubuje, že na všetko nie je sama.

Cez dotyk pocíť pocit

Cez dotyk pocíť pocit

Každý deň začína rovnako: vedľa postele ti zazvoní placka pichnutá do elektriky a kým si zase nezalezieš do pelechu, tak ju nedáš z ruky. To čo tomu mŕtvemu zariadeniu dávame je, ale náš cenný čas, ktorý sme mohli stráviť oveľa lepšie, napríklad dotykmi.

Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v pivovaroch  Zubr, Holba a Litovel

Kofola dokončila nákup väčšinového podielu v pivovaroch Zubr, Holba a Litovel

Spoločnosť Pivovary CZ Group zostane samostatne riadeným pilierom rodinnej nápojárskej skupiny.

Výsledky Kofoly mierne prekonali očakávania. Skokanom roka sa stalo UGO

Výsledky Kofoly mierne prekonali očakávania. Skokanom roka sa stalo UGO

Skupina Kofola zverejnila predbežné výsledky roka 2023 a potvrdila dosiahnutie hornej hranice avizovaného cieľa EBITDA 1,25 mld. CZK, teda 52,2 mil. €. Tržby Kofole narástli o 10 % oproti minulému roku a dosiahli 8,69 mld. CZK, v prepočte 362 mil €.

Načítať ďalšie